گنبدمینا

گفتم این جام جهان بین به تو کی داد حکیم گفت آن روز که این گنبدمینا می کرد

گنبدمینا

گفتم این جام جهان بین به تو کی داد حکیم گفت آن روز که این گنبدمینا می کرد

این یک پست ثابت است

سلام دوستان، متوجه شده ام که در اغلب مواقع نمیشود برای پستها نظر گذاشت، اگر در مورد کاری سوالی داشتید از منوی سمت راست صفحه قسمت تماس با من را انتخاب کنید، پیغامتان را حتما جواب خواهم داد. با تشکر

ماهی هفت سین

خیلیها هستند که دوست ندارند بخاطر اینکه هفت سینشون کامل بشه جون ماهی های قرمز کوچولو رو بگیرن، این مجسمه ی کوچولو که میتونه به هر رنگی که شما بخواین دربیاد میتونه جایگزین مناسبی برای ماهی سفره هفت سین باشه. 

 

مجسمه ماهی کوچولو 

سایز حدود 15 سانت 

قیمت: 30000 تومان 

 

مجسمه های کوچولو

امروز تصمیم گرفتم چند تا از کارهای قبلی ام رو که کوچولو و تزیینی هستن و برای کادوی جشن تولد و اینجور کارها مناسبترند  اینجا بگذارم . 

 

 

 

 

 

فرشته ی لالایی :سایز حدود 10 سانت 

قیمت: 15000 تومان 

 

 

 

 

 

 

 

فرشته لالایی: سایز حدود 10 سانت 

قیمت: 15000 تومان

یک قاب زیبا برای یک ستون خالی

     

 این قاب رو به سفارش یکی از دوستان آماده کردم، و وقتی روی یکی از دیوارهای باریک منزل خودم نصبش کردم زیباییش را دو چندان دیدم.

 

 

 

 

بلندی قاب حدود 50 سانتی متر 

عرض قاب حدود 12 سانتی متر 

 

 

 جنس کل کار: پلی استر 

کار شده با پودر مس و نقره 

قیمت: 45000 تومان 

رنگ کل کار قابل شستشو بوده و سفارش دهنده در انتخاب رنگ آزاد است.

سال 1392 سال اسب است...

سلام، هوا گرم شده و دیگه کم کم از نسیمی که به صورت میخوره میشه بوی بهار رو شنید... 

من که عاشق روزهای پایانی بهمن و ماه اسفند هستم، انگار بوی عید تمام شهر رو برداشته... 

سال نود و سه سال اسبه، رفتم به فروشگاهی که مجسمه های رزین رو ازش میخرم نمیدونین چه غوغایی بود، چه مجسمه ها و ظروف زیبایی که میشه برای سفره ی هفت سین تهیه کرد، یکسری مجسمه های کوچولوی اسب که یه ظرف کوچولو هم برای گذاشتن سین های هفت سین داشتن و یکسری هم مجسمه های دختر کوچولویی که دامنش رو با دستاش بالا نگه داشته تا بشه ازش به عنوان ظرف استفاده کرد، منکه عاشقشون شدم، از اواخر این هفته شروع به کار میکنم و یکی یکی عکساشون رو اینجا میگذارم... 

فقط یه لطفی بهم بکنین و بگین شما باتوجه به اینکه رنگ سال بنفش ارکیده ای هست دوست دارین ظروف هفت سین تون چه رنگی باشه؟  

مرسی از توجه تون